2011年10月30日日曜日

Sky Wedding in 山口宇部空港

山口宇部空港開港後、初めての結婚式が開催されました。
(1966年7月開港)


空港職員によるハンドベルの演奏


博文さん、恵美さん おめでとうございます。


奥さんのショット


送迎デッキは無料開放でした。



空港ロビーに有る、「角打 鍋島」
ここでお昼を食べました。


Djさん、今日は雨なので、美祢には行けませんでした。
根性無しのMoaiちゃんです。

10 件のコメント:

DJキシン さんのコメント...

ウエディング撮影の練習ですか?よく雨の中で離陸撮影をしましたね。私はゆっくりと休日を過ごしました。

Tkmキシン さんのコメント...

雨の日のジェット飛行は一味違いますね。
水しぶきジェットはなかなか撮れない一枚かも?撮りに行かない一枚かもです。
角打ちの店で一杯やりたいなぁ~。

酔太キシン さんのコメント...

鍋島、
なつかしい響きですね。
角打ち、会社と家の間にあれば・・・

Eosキシン さんのコメント...

良い雰囲気で撮れてますね。moaiさん実は人物撮影が得意だったのですね。

米米キシン さんのコメント...

CAさんの右から2番目は
米米の好みのタイプです♪


花嫁さんの笑顔ナイスです。
たしかにMoaiさん、人を撮るの上手いっすよね。
僕と得意分野がかぶっていますが、
さぁ、バトルでは何を選択するんでしょうか??

hibri。キシン さんのコメント...

花嫁の父の嬉しいような寂しいような表情が
良く出てます。

匿名 さんのコメント...

Hello! I just wanted to ask if you ever have any issues with hackers?
My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing several weeks of hard work due to
no data backup. Do you have any methods to prevent hackers?
Here is my page ; http://pixocool.com

匿名 さんのコメント...

Wow, fantastic blog layout! How long have you been
blogging for? you made blogging look easy. The overall look of your website is magnificent, as well as the content!
Check out my web page : personalized wine

匿名 さんのコメント...

You won't No 1 in 26 countries, signalling that the label had foresightful moved beyond being a label for DJ s and clubbers. Amongst the labeling of the unlike firm at room temperature, Spell unsaturated fats are swimming. Beer sales from major breweries end-to-end North America remain help you interpret Victuals labels so you can take ascendance of your health.

My site :: commercial digital print
My webpage > visit our website

匿名 さんのコメント...

Hello. And Bye. Thank you very much.